Trend’in dayanılmaz hafifliği

“Everybody is doing it”. BedJump.com‘un sloganı bu. Çünkü bu tip bir trend için verilecek daha ikna edici bir sebep yok.

Her eğlence gibi bunun da aşılması gereken bir zorluğu var: kafanızı gözünüzü yarmadan bir yatağın üstünde zıplayacaksınız, ve bir şekilde tam havadayken resminiz çekilecek.

Saçma mı geldi? “Everybody is doing it” sizce yeterince ikna edici değil mi? Peki, Facebook kullanmak için başka herhangi bir sebebiniz var mı? Başka hiçkimse kullanmasa Facebook’ta kimi tag’leyecek, bulduğunuz linkleri kiminle paylaşacaksınız? Daha iki yıl önce Gucci modellerine özenip kestirdiğiniz saçlarınızın aslında suratınızı haddinden fazla küçük gösterdiğini fark etmemek için başka bir gerekçeniz var mıydı? Peki ya 80’ler boyunca dar kotların altında tenis ayakkabısı, ya da 90’lar boyunca bol tişört üstüne oduncu gömleği, altına da buz mavisi kot giymek için?

Bir sürü şeyi sırf “başka herkes yaptığı için” yapıyoruz zaten. İlk bakışta yatak üstünde zıplayıp fotoğraf çektirmek en hafif tabirle boş bir eğlence gibi gelebilir. Ama günlük hayatınızı biraz daha inceleyin. Yaptığınız çoğu şey için daha derin bir gerekçe bulamayacaksınız.

Muhbir: Yagub

07 Ara 2009 tarihinde Seyirci Çocuktur içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 1 Yorum.

  1. çok duygulandım 🙂

Yorum bırakın